What a beautiful morning

Somna som en stock igår när jag väl gick och la mig. Vaknade och kände mig pigg för första gången på länge, undrar vad det kan bero på ;)

Gjorde mig klar för jobet, gick ut till bilen och det luktade lite smått vår i luften. Solen sken och fåglarna kvittrade, sjöng med till radion hela vägen till jobbet och det dessutom fanns min "favvo"parkering ledig för tredje dagen i rad. Det kan ju inte bli bättre.

När jag kom fram till övergångsstället såg jag något ovanlig. I vanliga fall brukar man se folk skicka fram sina barn för att trycka på knappen, men inte tjejen som stod på andra sidan. Hon skickade fram sin rottis. Såg riktigt roligt ut faktiskt, synd att man inte hade kameran i handen. Hon hade dessutom en hund till som försiktigt bar på hennes lunchpåsen i munnen. Kände återigen att det vore nice att ha vovven hemma, men nu går ju inte det. Jag ska i alla fall hälsa på honom ikväll. Det blir kul.

Kommentarer
Postat av: Magnus

Kan vara något för ert nya hus

www.fasadsiffra.se

2010-03-11 @ 09:52:03
Postat av: Madeleine

Alltid bra med lite inspiration. Ska kika lite närmare när jag kommer hem från Kina :)

2010-03-15 @ 10:06:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0