Dagen började iaf bra

Barnfria fredagsmornar blir jag helt enkelt bortskämd.. Darlingen jobbar natt ett tag framöver och han brukar dyka hem lagom när det är dags för mig att kliva upp. Fick uppfarten skottad, medan jag fortfarande låg kvar i sängen utslagen :)

Första gången som jag inte ens märkte att han kom hem förrän han stod lutad över mig och undrade om jag var dålig eller skulle till jobbet (klart han inte ville börja skotta om jag skulle stanna hemma). Tror aldrig jag hoppat så högt. Bestämde mig iaf för att åka iväg, så jag blundade tills klockan ringde. När den väl gjorde det så kom frukosten in som på beställning, med andra ord började jag dagen med frukost på sängen framför lite komediserier.

Snön gjorde det visserligen lite svårt att åka till jobbet, men väl på plats så var det bara att börja dagen. Naturligtvis så fick jag hjälpa till att leta pärmar i det icke existerande arkivet direkt, vilket resulterade i en sprucken nagel. Kul att jag fick vara fin iaf i lite drygt 12tim :( Toppat med detta så känner jag febern krypa på (jag som har feber typ 1ggr var tredje år, undertemp är mer min grej), så vi får se hur länge jag blir kvar idag. Kanske tar med mig lite jobb hem istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0