Nu börjar vårkänslorna ta fart

Tänk om man kunde känna sig lika glad varje morgon när man vaknar. Speciellt vintertid när det är så mörkt å grått och man verkligen behöver det. Har sagt det förr å säger det igen: Jag tycker om vintern, men i måttliga mängder och nu är det dags för vår. Vi som bor i Sverige har ju faktiskt det väldigt bra med tanke på att vi har alla sorters väder och årstider. Våren är härlig för att allt börjar "leva" igen, sommaren för sin värme, hösten för sina fina färger och underbara kvällar och vintern med sin kyla och snö...

By the way.. Fick fina tulpaner av darlingen igår. Titta så fina de är:

 Ytterligare ett "vårbevis". Tänk bara så fina de kommer bli när de slår ut :)

Jobbar i alla fall hemifrån idag också. Var på jobbet igår, men bara en tredjedel av det jag tänkt göra blev gjort så nu är skygglapparna på och ingen som kan störa. Bara å köra på.

I och med att jag kände mig piggelin när jag vaknade så fick det bli lite Yoga på Wii. Jag invigde det på riktigt för egen del igår med ett halvtimmes pass i alla fall. Det går sakta med säkert framåt med träningen. Efter påsk blir det hårdkörning bara förkylningen lägger sig lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0