Ny vecka, nya tag

Japp, där var måndagen snart gjord. Dagen har bara susat iväg, man skulle kunna säga att det går väldigt bra på "jobb-fronten" för tillfället. Äntligen är jag där vill vara och har jobbat för att vara de senaste åren  

I Lördags tog jag mig upp, upp å iväg till Ullared. Var lagom sliten efter febertoppar m.m men det gick. Åhh, som jag handlade sen. Tror inte jag hittat så mycket på samma gång tidigare. Hittade nästan allt som jag tänkt leta efter och det blev inte alltför mycket onödigt. Bara ett par jackor eller så ;)



Söndagen handlade mest om att plocka, tvätta och städa. Sen slog det mig sent om sider att min kära far satt och väntade på att jag skulle komma med bilen, så han kunde försöka få loss det j-la däcket som krånglat. Bara att sätta sig bakom ratten å åka iväg. Hade köpt med lite grejer till farmor och hunden. Douglas tyckte väldigt mycket om sin nya kompis, som han vägrade släppa:





Idag kom våra fotoböcker som vi beställt också. Det var jättekul att se hur slutresultatet blev.



Imorgon är det ett besök på banken som gäller. Håller alla lediga tummar för att det ska gå som vi vill, då kanske vi rent av har en trevlig trädgård i slutet på sommaren.

Ohh, höll ju på att glömma... Idag så bokade mamma in oss båda på en avkopplande kryssning med  bla lite aromamassage har i slutet på maj. Det ska bli riktigt nice och avkopplande, längesen jag hittade på något med min mamma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0