Snart dags..

Den här veckan har jag slitit både på arbetet och hemma för att få ihop allt innan vår resa. Nu har jag precis gjort det sista av arbetet som jag hade med mig hem. Nu tänkte jag försöka ägna lite tid åt mig själv istället. Hade tänkt att lägga ansiktsmask och sånt, men det orkar jag inte nu. Får försöka hinna med det imorrn istället.

Jag har ju i ett av mina första inlägg refererat till något jag kallar dagen B. Nu har jag gjort en underblogg till denna där jag berättar mer om detta, se under mina länkar "Nonsolus". Tyvärr, så fick jag lov att lösenordsskydda den nu i ett första skede, får se om jag låser upp den senare. Det beror på ;)

Däremot så lämnar jag ut inloggningsuppgifter till den som är intresserad. Lämna bara en kommentar och mailadress så löser vi det :) Hur som helst det finns en bra anledning till att den är låst i dagsläget, men mer om det kan man som sagt läsa i bloggen.

Tänkte försöka göra ett inlägg om planeringen av trädgård, får se om det hinns med imorgon annars får det bli lite senare. Men det kommer, lovar :)

På återseende *vinkevink*


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0