Mmm, det är vår i luften..

Nu känns det verkligen att våren är på väg. Vintern har varit en riktig toppenvinter, men nu har jag tröttnat och vill ha lite sol igen. Fick tom ta fram mina sprillans nya solglasögon.
  
Hade en rätt nice dag idag.. Jobbade faktiskt hemifrån å tänk vad mycket mer man hinner med när inte telefonen ringer och stör stup i kvarten. Om jag fortsätter i den här takten så kanske jag hinner ikapp och kan börja med bokslutet efter påsk.

Annars idag så har en kille från Electrolux här för att kolla på vår frys. Det var inte något kretskort, utan det var helt enkelt inloppsventilen som hade pajat, vilket troligtvis berodde på en "isflaga" eller liknande. Inloppsventilen ska fungera som så att den öppnar upp i nån enstaka sekund för att släppa igenom lite vatten och sedan gå igen. Om det sitter något i vägen så kan den inte sluta utan då står den bara och rinner. Nu kunde han dock inte provköra i och med att vi kopplat loss vattenledningen, men vi får prova här någon dag. Tråkiga är bara att nu står frysen och blinkar för att meddela att det inte finns någon tillgång till vatten. *surprise*

Nu har det dessutom blivit så pass varmt på övervåningen att vi kan ha det ståendes öppet.. Kanske rent av innebär att vi kan börja jobba lite däruppe nu i helgen. 



Nu på kvällen så tog vi en liten sväng till Factory outlet i Vingåker. Daniel behövde nya jeans, men det tråkiga var att han inte hittade det han sökte. För mig var det däremot bra, jag kom hem med en adidaströja samt en skinnjacka som jag haft ögonen på ett tag. När det gäller jeans för min del så köpte jag två par nya i Kina, men så har jag plockat fram tre par oanvända jeans från garderoben som jag aldrig fått på mig, men nu passar de hur bra som helst... Det går bra nu  

    Känner mig som en riktig cooling *asg*

Nu ska jag ägna mig åt CSI, men samtidigt svära över att de sabbar mitt "veckoschema". Skulle ju se Desperate idag och Gray´s imorrn. Tycker det räcker med att jag missade lite när vi var på semester. Jaja, sånt är livet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0