Nu är det mesta klart inför dagen B.

Fick befräftelse på de sista bokningarna idag. Nu återstår bara några små detaljer som förhoppningsvis inte ska ställa till några problem, men man ska aldrig säga aldrig. Än är vi ju inte framme.

För övrigt så har dagen varit som de flesta andra dagar denna vecka, tillräckligt mycket problem med datorn på jobbet för att man skulle gå från att ligga i fas till att hamna efter i planeringen igen. Vore ju inte helt fel om det kunde vara tvärtom någon gång. Men det spelar inte så stor roll, snart är vi på väg till Sthlm och då tänker jag inte lägga en tanke på jobbproblemen.  

Annars var jag iväg idag och solade. Tror tyvärr jag åkt på en förkylning tack vare det. Känner mig inte alltför pigg just nu, så får se imorgon om det var något konstant eller bara övergående. Var och fick mina naglar fixade idag också. Har aldrig gjort det i Sverige på salong tidigare, men resultatet blev ungefär detsamma som när jag gör själv. Tänkte passa på att köpa grejer i Kina så jag har hemma och kan göra egna naglar när det passar (mellan hussnickerierna och arbetet ;)

Fick bli design på en nagel denna gång, resultat nedan, blev rätt okey.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0